Connect with us

Edi Tecșan

Evolutia traficului in 2012 vs 2011

Experiente Online

Evolutia traficului in 2012 vs 2011

La un moment dat aveam numai idei pentru articole cu tenta negativista, gen: in ce stadiu a ajuns autostrada spre Constanta, cum arata hotelurile din Mamaia iarna, de ce nu merg lucrurile in directia buna la noi etc dar gata! De acum ne focusam numai pe aspecte pozitive! 🙂 si incep cu evolutia traficului in 2012 vs 2011 pe GamesLine.ro.

Aspectul care ma bucura cel mai mult, din datele generale, este scaderea bounce rate-ului in contextul cresterii numarului de vizitatori unici.GamesLine.ro, evolutie generala Google Analytics
Nu ma mira deloc trendul ascendent al intrarilor de pe mobile, se incadreaza in spectrul global, fapt care ne impinge clar catre o versiune dedicata. Odata cu traficul si rata de conversie pe acest segment incepe sa dea semnale interesante.gamesline.ro, 2012 vs 2011 - vizite de pe mobile

Cresterea organicului este rezultatul intensificarii actiunilor de SEO on page si link building pe anumite cuvinte cheie la care s-au adaugat campanii initiate pe BlogalInitiative.ro sau BlogAwards.ro.
Firavul plus de pe comparatoarele price.ro, shopmania.ro, compari.ro si cauti.ro a aparut ca urmare a cresterii bid-urilor pe doua din cele patru.
Apropos, ce alte comparatoare de preturi care dau un ROI de luat in seama recomandati?

Un efect mai pronuntat au avut campaniile de e-mail marketing si prin prisma faptului ca din septembrie clientii, abonati ai GamesLine.ro, primesc saptamanal promotii si informari despre noutatile din magazin.

Facebook, o alta sursa de vizitatori si conversii din ce in ce mai atractiva pentru orice magazin online, a crescut frumos traficul datorita interactivitatii cu fanii, pe care marketingul nostru o gestioneaza, cu atentie, pe aceasta retea de socializare. Nu acelasi lucru il pot spune insa despre Twitter, al carui randament este departe de asteptari.

GamersClub.ro, site-ul nostru care aduce stirile din gaming mai aproape de impatimiti, incepe sa devina un izvor de vizitatori din ce in ce mai hotarati sa converteasca.
GamesLine.ro, surse vizitatori

Si ca o concluzie, SEO este un tool foarte eficient si trebuie utilizat ca atare. Noi lucram cu Silkweb :).

Fac intotdeauna doar ce-mi place. Online, sport, studiez oamenii, exagerez cu sinceritatea. Sunt un pic altfel, doar un pic, aici nu ma dau in stamba :).

Click to comment

Poți comenta, azi e free, pe bune :)

More in Experiente Online

Optimizeaza-ti textul

Zoom in Regular Zoom out

Recomand cu placere

Proiecte

Cele mai noi articole

To Top