Connect with us

Gomag, o platforma ecommerce orientata catre client

Experiente Online

Gomag, o platforma ecommerce orientata catre client

Daca in urma cu ceva vreme eram 3 ani consecutiv pe primul loc in categoria IT&C la Gala Premiilor eCommerce, cu GamesLine, colegii de la Silkweb vor o parere publica despre platforma lor ecommerce, SilkMart (actualmente Gomag)

gomag-platforma-ecommerce-magazin-online

Din primul moment, trebuie sa stabilim ceva. Gomag este pentru oamenii care stiu ce vor de la un magazin online si, probabil, platforma din Romania cu cele mai multe functionalitati.

Unul dintre atu-urile platformei, concentrata pe UX-ul (User eXperience) care vine din rutina de ani buni a companiei in ecommerce, il reprezinta modulele destinate cresterii vanzarilor, dezvoltate pe structura orientarii catre client.
Din culise :), aflu ca in componenta echipei de dezvoltare sunt si oameni de marketing care adauga eficienta tool-urilor.

Un alt avantaj, dat de optiunea de a vinde simultan pe ambele canale, B2B si B2C, duce target-ul Gomag catre producatori mari, importatori locali, nationali / regionali si retaileri sau companii mai mici dar care isi seteaza corect inca de la inceput, proiectele.
Mi se pare suficient de utila, pentru dezvoltarea business-ului, posibilitatea de a utiliza aceeasi platforma pentru doua canale diferite B2B si B2C – importatorii/producatorii pot vinde de pe acelasi website si in acelasi timp catre distribuitorii lor (companii) sau direct catre clientii finali utilizand strategii diferite.

Astazi, cand timpul devine din ce in ce mai scump, intuitivitatea este un element important in economie si Gomag pare pe plus si aici. De asemenea, fiindca vorbim de timp, iti poti seta campaniile de marketing pe perioade limitate, automat.

Intrand mai in detaliu un pic, iata cateva elemente care mi-au atras atentia:
abonamentele – clientii si le pot configura astfel incat la intervale regulate de timp sa primeasca acelasi continut al comenzii;
– posibilitatea de a-ti seta clientii in grupuri dupa anumiti parametri;
– criterii multiple de cautare / sortare a produselor;
feed-uri pe care ti le configurezi singur pentru sistemele de afiliere, comparatoare sau chiar integrare in marketplace (eMAG, de exemplu);
– Gomag s-a ingrijit si de optimizarea pentru motoarele de cautare, Google te ridica dar la fel de simplu iti poate distruge business-ul;

silkmart - optimizat pentru google
– customizarea reducerilor de pret limitate in timp, ti le setezi dupa anumite criterii si stabilesti exact momentul de inceput si de final;
– crearea de campanii in care vinzi un numar de pachete, intr-o perioada determinata, exemplu: 20 de pachete 2+1 gratuit (dau un produs X gratuit la doua produse Y cumparate, in perioada 1 – 15 aprilie);
up-sell-ul este si el reprezentat, recomanzi un produx X la fiecare Y produs cumparat;
– variantele de fidelizare a clientilor si posibilitatea personalizarii de landing page-uri;
configurarea de rapoarte, in functie de anumite variabile extrase din toata baza de date;
email marketing-ul este deja o arma cu o rata de conversie mult mai buna decat alte canale de promovare si pentru asta platforma are integrate solutiile Mailchimp si White Image. Poti configura newsletter-ul din panoul de administrare si trimite la orice lista Mailchimp.

Am si cateva recomandari pentru Gomag:
– mi-ar placea sa am optiunea previzualizarii modificarilor inainte de publicare (gen wordpress);
– desi este intuitiva, datorita functionalitatilor multiple, platforma are nevoie de un „Help”, un tutorial – video ar fi excelent;
– daca front end-ul poate fi responsive, de ce sa nu avem si partea de administrare la fel?

In incheiere recomand si clientilor platformei utilizarea atenta a tool-urilor de marketing, pe baza unor strategii clare de profitabilitate. Tentatia de a vinde este mare, dar atentie unde se trage linia :).

Asadar, de ce cred eu ca platforma ecommerce Gomag (fost Silkmart) poate face diferenta? Datorita tool-urilor de marketing care pot genera economii mari in bugetul alocat promovarii magazinului online.

Daca vrei sa-i testezi limitele, trimite un scurt e-mail si rezolvam cat ai clipi :). Ai la dispozitie si adresa: email (at) editecsan.ro iar pentru aprofundare, poti urmari argumentele Gomag de crestere a vanzarilor.

Asteptam de mult timp ocazia sa ma mai joc in spatele unei platforme ecommerce.
Conversii cu 2 cifre iti doresc!

Fac intotdeauna doar ce-mi place. Online, sport, studiez oamenii, exagerez cu sinceritatea. Sunt un pic altfel, doar un pic, aici nu ma dau in stamba :).

Click to comment

Poți comenta, azi e free, pe bune :)

More in Experiente Online

Optimizeaza-ti textul

Zoom in Regular Zoom out

Recomand cu placere

Proiecte

Cele mai noi articole

To Top